• Default
Még 3 hír... SHIFT az összeshez Összes hír betöltése

Home

Balatonkenesei tábor 2020. V. turnus

Beszámoló a honlapra az V. turnusról

A Balatonkenesei tábor ötödik turnusa 2020. augusztus 01-jén indult a TESCO parkolójából.

Dél körül már a táborban voltunk. A gyerekekre bíztuk a szobákba rendeződést, így hamar belakták a szálláshelyet. Megtartottuk a tábornyitót, a baleset és tűzvédelmi oktatást, külön hívtuk fel a figyelmet a rendszeres és alapos fertőtlenítő kézmosásra, majd ismertettük a házirendet. Mivel az idő remek volt lemehettünk a strandra is.

A táborozás ideje alatt, ha az idő engedte, a nagy kiránduláson kívül naponta lelátogattunk a strandra. Az időjárás kedvező volt, a túrák és kirándulás napján nagy meleg nem volt. Egyik este naplementés fürdőzést is tartottunk. Nagy sikere volt a vízi ügyességi versenynek, az iszapszobrászatnak és a Sós hegyi túrának. Reggelente zenés torna vagy futás között lehetett választani. Napi rendszerességgel zajlottak a sportversenyek, bajnokságok. (sakk, asztalitenisz, foci, csocsó, sakk, póker). A legnagyobb vidámságot a vízbombás röplabda váltotta ki. A meghirdetett szépségverseny átváltozó versennyé alakult. A színek közötti versenyek eredményeit folyamatosan hirdettük, jutalmaztuk a győzteseket és a résztvevőket. Felköszöntöttük a születésnapos táborlakókat is.

Az egésznapos kirándulást Tihanyra szerveztük. Emeletes városnéző busszal tettük meg Füredről Tihanyig az utat. A borús idő ellenére is megcsodálhattuk a táj és a Balaton szépségét.

Nem maradhatott el a Balatoni Bob látogatása sem. Voltak, akik még soha nem próbálták ki. Megismertük Akarattyát, és megnéztük a helyi Tájház kiállítását is.

Rendszeres program volt az ajándékkészítés, a kézműves foglalkozás is. Minden reggel kvíz kérdésekkel frissültek fel a fiatalok.

A kütyümentes nap után meglepetés palacsintázást tartottunk.

Ajándéknak saját készítésű kulcstartókat, faliképet, karkötőt, hűtő mágnest, levendulás illatpárnát vihettek haza a gyerekek.

Volt Balaton vetélkedő, ügyességi verseny, számháború, akadályverseny a csoportok között. Egyik este zseblámpával kellett pontokkal ellátott, eldugott papírhajókra vadászni.

A gálaesten a táborozók ki mit tud produkcióikkal szerepeltek.

A szalonnasütéssel összekötött tábortűz mellett jó hangulatú zenés-táncos est alakult ki.

A táborzárón a versenyek helyezettei édességet és ajándékot kaptak.

A szponzorok ajándékait tombolahúzással osztottuk ki. Minden táborlakó emléklapot és édességet is kapott. Az utolsó estét a tábor eseményeit felidéző fotókból összeállított zenés vetítés zárta. A tábori napok gyorsan teltek, a gyerekek is szomorúan búcsúzkodtak új barátaiktól.

Köszönet a turnust segítő pedagógus csapatnak. Ők: Áchim Mónika, Bondárné Tóth Villő, Istókné Oláh Ágnes, Drágity Dusán, Szivák Zoltán