• Default

Home

Balatonkenesei tábor 2019. IV. turnus - beszámoló

Balatonkenesei tábor 2019. IV. turnus

Elérkezett július 21-e vasárnap. Sok izgatott /régi és új arc /várta a Tesco parkolóban, hogy elinduljunk Balatonkenesére, ahol igazán élmény dús 10 napot töltöttünk együtt.

A tíz nap alatt az idő nagyon kedvező volt számunkra. A rengeteg strandoláson kívül a gyerekek a táborban sportprogramokon / sakk-, csocsó-, röplabda-,foci-, darts-,teke,- asztalitenisz / vehettek részt. A kézműves foglalkozásokon hűtő mágnest, képeslapot, kulcstartót és karkötőt készíthettek. A 100 táborozóval közösen készítettünk a tábori élményekre építve egy közös vászonképet és egy óriási aszfaltrajzot, ami még inkább erősítette a turnusunk egységét.
A táborozók sokféle vetélkedőben is össze mérhették tudásukat, ügyességüket. Volt fiú- lány vetélkedő, Számháború, Balatonról szóló kvízjáték, Kínai háború, Tipp- Hopp vetélkedő, közös Aktivity parti. A táborozók a Cluedo játékban sikeresen megoldották a rejtélyt, majd az éjszakai hal- és cukorka keresésen sok értékes kincset is begyűjthettek. A Táborfelező Party- n a Karaoke nagyon jó hangulatban telt, a Disco esten pedig jót bulizhattak a táborozók. A balatonfűzfői bob pályán nem maradt el a száguldás és a bátrabbak a mászó falat és a hintát is kipróbálhatták.

Az egész napos kirándulásra Tihanyba hajóztunk át. A hajóúton sok érdekes információt tudhattunk meg a Balatonról és környékéről. A tihanyi gyalogtúrán megtekinthettük a barlanglakásokat, megcsodálhattuk a magasból a Külső-, és a Belső-tavat, majd az apátsághoz érkeztünk. Ott szabadprogram keretében nézhette meg mindenki a gyönyörű kilátást, fagyizhatott, vásárolhatott. Tihany nevezetességeit a Dotto kisvonatról tekintettük meg a visszaút előtt.
Kisebb túraként megtekintettük Balatonkenese nevezetességét a Soós-hegyet, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt a Balatonra, majd a táborban hangulatos nyársaláson is részt vehettek a táborozók.

Az utolsó napon, a Ki Mit Tud? -on érdekes produkciók kerültek bemutatásra, amik még inkább emelték a Búcsúest hangulatát. A sportversenyek és vetélkedők helyezettjei illetve résztvevői oklevelet, érmet és jutalmakat kaptak. Megtekintettük a 10 nap legemlékezetesebb pillanatairól készült fényképeket és az ebből összeállított videót.

Felejthetetlen 10 napot töltöttünk együtt!!! Nagyon köszönjük a sok pozitív visszajelzést Tőletek! Várunk Benneteket jövőre is vissza!!!

Mind ez nem jöhetett volna létre a tanári csapat nélkül. Zsolt Emese, Burány Alexandra, Tóth Tamás, Varjasi Balázs és Szabó Klaudia. Köszönöm Nektek!

Jáger Nikoletta táborvezető

A turnusról készült képeket IDE kattintva tekinthetik meg.