• 2018. augusztus 08-án 7:30-kor a Tesco parkolójában 98 gyermek és szüleik nagy izgalommal várták az indulást a balatonkenesei táborba. Sok ismerős arcot láttam, akik már több éve táboroznak velünk, de
    Read More
  • A Build-Communication Kft. által meghirdetett pályázat keretében országosan összesen nettó 15.000 eFt értékben lehetett pályázni gyermekintézmények felújításához kapcsolódóan különböző építőanyagokra (különböző tetőcserepek, hőszigetelő anyagok, ragasztók stb.), melyeket különböző cégek ajánlottak
  • A Balatonkenesei tábor ötödik turnusa 2018. július 30-án indult a TESCO parkolójából. Dél körül már a táborban voltunk. A gyerekek hamar belakták a szálláshelyet. Színeket adtunk a csoportoknak, így könnyen
Még 3 hír... SHIFT az összeshez Összes hír betöltése

Home

Balatonkenesei tábor 2018. IV. turnus - beszámoló

Elérkezett a július 21. szombat. Sok izgatott /régi és új arc /várta a Tesco parkolóban, hogy elinduljunk Balatonkenesére, ahová hamarosan meg is érkeztünk.

A tíz nap alatt az idő változékony volt. A strandoláson kívül a gyerekek a táborban sportprogramokban / sakk-, csocsó-, röplabda-,foci-, darts-,teke,- asztalitenisz / vehettek részt. A kézműves foglalkozásokon hűtő mágnest, képeslapot, kulcstartót és karkötőt készíthettek.

A balatonfűzfői bob pályán nem maradt el a száguldás és a bátrabbak a mászó falat és hintát is kipróbálták.

Egész napos kirándulásra Tihanyba mentünk. Először vonattal utaztunk Balatonfüredig, ahol megtekintettük a Jubileumi Kékszalag vitorlásverseny megnyitóját, majd a hajóállomásról a Jókai Sétahajóval hajókáztunk át Tihanyig. A hajóúton még megcsodáltuk a több száz vitorlást is. A tihanyi gyalogtúrán megtekinthettük a barlanglakásokat, megcsodálhattuk a magasból a Külső-, és a Belső-tavat, majd az apátsághoz érkeztünk. Ott szabadprogram keretében nézhette meg mindenki a gyönyörű kilátást, fagyizhatott, vásárolhatott. Tihany nevezetességeit Dotto kisvonatról tekintettük meg, a visszaút előtt.

A táborozók sokféle vetélkedőben is össze mérhették tudásukat, ügyességüket. Volt fiú- lány vetélkedő, Számháború, Balaton totó, Tipp- Hopp vetélkedő, közös Aktivity parti, a táborozók Cloedo felügyelőként sikeresen megoldották a rejtélyt, majd az éjszakai rágógumi keresésen sok értékes kincset is begyűjthettek. A Karaoke esten nagyon hangulatos volt a közös éneklés, a Disco esten jót buliztak a táborozók.

Az utolsó napon, a Ki Mit Tud? -on érdekes produkciók kerültek bemutatásra, amik még inkább emelték a Búcsúest hangulatát.

A sportversenyek és vetélkedők helyezettjei és résztvevői oklevelet, érmet és jutalmakat kaptak.

Felejthetetlen 10 napot töltöttünk együtt!!! Várunk Benneteket jövőre is vissza!!!

Jáger Nikoletta táborvezető

A turnusról készült képeket IDE kattintva tekinthetik meg.